Dag 4 - Reisverslag uit Nanchang, China van follownaomi - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Nanchang, China van follownaomi - WaarBenJij.nu

Dag 4

21 December 2014 | China, Nanchang

Hallo allemaal,

Vanochtend hebben we bij de KFC ontbijten tegen over ons hotel. Om tien uur stond dan ook busje klaar om ons naar het trein station te brengen. Met de trein zijn we naar Nanchang toe gereizen. In Nanchang verblijven we dan ook. We zitten dan ook in een heel mooi hotel. Vanavond eten we dan ook lekker in het hotel. Morgen gaan we met de bus naar Guangchang, waar het weeshuis staat waar ik heb verbleven toen.

liefs van ons

• 21 December 2014 - 10:43

Joanne:

Bijzonder zeg.... terug naar de plek waar voor jou een grote reis begon(nen was). Het ga jullie goed!

• 21 December 2014 - 11:25

Greet:

Hoi allemaal ,het wordt nu wel spannend allemaal.
    veel succes groetjes Greet

• 21 December 2014 - 11:28

Ria:

Hallo allemaal spannend hoor. het was toch je wens om daar nog eens naar toe te gaan. Nu is het bijna zover. Geniet ervan en allemaal de groetjes. Ate en Ria

• 21 December 2014 - 12:44

Fam Vd Weetering:

Echt spannend, geniet van de indrukken onderweg! Groeten uit Nieuwpoort!

• 21 December 2014 - 14:51

Tineke:

Heb je ook nog bijzondere dingen gezien. Dit is geen reisverslag maar een eetverslag.

• 21 December 2014 - 16:09

Christa:

Leuk om jullie belevenissen te lezen, geniet ervan!!

• 21 December 2014 - 16:49

Ron En Wilma:

Beste Vlietjes, dat zijn grote stappen in een paar dagen. Andere wereld en dan met name voor Naomi: morgen op de plek waar haar onbewuste herinneringen liggen.
    Mooi, dat jullie dit stukje van haar leven nu ook toe kunnen voegen en samen mogen delen :-)
    Ron&Wilma