Nog 3 dagen - Reisverslag uit Nieuwpoort, Nederland van follownaomi - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen - Reisverslag uit Nieuwpoort, Nederland van follownaomi - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen

14 December 2014 | Nederland, Nieuwpoort

Hallo allemaal,

Visum zijn geregeld, koffers zijn dan bijna allemaal gepakt en dan ook nog vrij van school vanaf woensdag. Klaar om te gaan. Wat gaat het dan allemaal zo snel. Een maand geleden leek het nog best ver weg te zijn, maar nu, nu noch maar drie dagen. We hebben er allemaal zin in de reis, maar ook wel wat spanning wat er allemaal gaat gebeuren. We hopen daar veel mooie dingen te gaan beleven en doen. De planning en tijden staan allemaal al vast (zie bij foto's). Maandag en dinsdag dan alle laatste spullen inpakken, alle taken doen, alle opdrachten afmaken, laatste dingen regelen. Laat de woensdag maar komen!!!

Groetjes Naomi

• 14 December 2014 - 21:53

Christa:

Nou spannend hoor allemaal. Ben zo benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven daar :) Succes nog met het regelen van de allerlaatste dingetjes...en lekker aftellen maar :)

• 14 December 2014 - 22:10

Fam. Bottema:

O wat leuk!!!! We kunnen het volgen. Da's gaaf. Nou voor straks (over 3 dagen) goeie vlucht en doe iedereen daar de groeten :)

Andries, Gea, Lusian, Fengli

• 15 December 2014 - 08:18

Bart Lammie En De Kids:

Een hele goede reis toegewenst. En tot ziens

• 15 December 2014 - 19:49

Greet:

Hallo hele goede reis en alvast veel voorpret.
    lieve groetjes Greet

• 15 December 2014 - 20:03

Ria En Ate:

Hallo allemaal geniet van de reis die zeker mooi zal zijn. Heel veel plezier toegewenst van ons uit Friesland

• 16 December 2014 - 10:59

Annet:

Lieve mensen,
    Een goede reis gewenst en heel veel plezier met elkaar. Wat bijzonder om dit met elkaar mee te maken. Ik ben nu al benieuwd naar alle verhalen. Zorg goed voor elkaar en tot ziens!

• 17 December 2014 - 09:24

Tineke:

Hele goede reis, veel plezier en een behouden vlucht! Geniet er van!